סדרת המולטי פרוט

סדרה טיפולית לעור שמן ובעייתי

סדרת המולטי פרוט של סקין פותחה במיוחד לטיפול בעור שמן ובעייתי . עור שמן ובעייתי מאופיין בגוון עור אפור ומראה חיצוני עם ברק שמנוני בולט , נקבוביות פוערות, מרקם עור לא אחיד וריבוי קומודונים. עור שמן נגרם על ידי פעילות יתר של בלוטות חלב התלויה בעיקר במבנה העור , אך לעיתים נובע כתוצאה מבעיות הורמונאליות של גיל ההתבגרות ,במהלך הריון , הפרעות קוגנטיביות ונפשיות, הפרעות אנדוקריניות , הפרעות של מערכת העיכול או טיפול שגוי בטקסטורת העור.

סדרת המולטי פרוט של סקין עובדת כך שעל ידי ויסות של הפרשות הסבום,וויסות של תהליך הקרטניזיציה בבלוטות החלב היא נלחמת נגד התהליך הדלקתי לצורך ריפוי פצעי האקנה הקיימים ומחטאת את העור לדיכוי התפתחות אקנה נוספת. כל זאת על ידי ריפוי אינטנסיבי של העור , כיווץ הנקבוביות, הכנת התנאים לניקוז קל של הסבום מהתעלות על ידי חימום פנימי של העור ,ויסות  רמות הp.h  של העור תוך שמירה על רמות לחות אופיטימאליות בעור והרגעת הדלקת והמסת השומנים התת עוריים והשומנים העל עוריים.

מחקרים שביצענו מראים שלאחר שימוש במוצרי הסדרת המולטי פרוט קיימת ירידה של 72% בדלקת מקומית, הפרשת השומן יורדת ב-44% ,התפתחות החיידקים מדוכאת האופן מוחלט ופרוליפרציה של קרטיניציטים יורדת ב-54%.

סדרת המולטי פרוט מופקת מתערובות שונות של פירות וירקות,כגון:פירות הדר,תפוח עץ,תמציות ענבים,דלעת,עגבניות,מלפפונים,רימון,גזר,קוקוס,פפאיה ועוד שאוחדו לפורמולה מיוחדת בשילוב חומצות חלב טבעיות,ויטמין C,אינזימים פעילים,ויטמין B3 ומינרלים מים המלח.

השילוב של טיפול יסודי במכון קוסמטיקה והמשך טיפול אינטנסיבי בבית נותן תוצאות משמעותיות תוך מספר ימים מתחילת הטיפול.

טיפול נכון יכול למנוע הופעת צלקות וכתמי פוסט אקנה.